وبلاگ

انواع سقف کناف نوسادکور مجری انواع سقف کناف با بهترین قیمت | panelgachikanaf

انواع سقف کناف نوسادکور مجری انواع سقف کناف با بهترین قیمت | panelgachikanaf

بعد از تمام شدن مراحل نصب ممکن مجبور شوید تمام نقاط خانه را تمیز کنید که همین امر موجب هزینه ی اضافه می‌شود. اما سقف کناف انواع مختلفی دارد که یکی از این آن ها ضد آب است و در مکان هایی استفاده می‌شود که مرطوب هستند. در صورتی که از این مدل سقف کناف استفاده کنید مشکلی در مقابل آب و رطوبت برایتان پیش نخواهد آمد. امروزه برای بازسازی و ترمیم نیز از سقف کناف استفاده می‌شود چون طرح دلخواه به سادگی قابل اجرا است و می‌توان نورپردازی چشمگیری اجرا کرد و همچنین هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می‌شود. سیوان لند به عنوان بزرگترین بازار آنلاین صنعت ساختمان خرید آنلاین سیمان،بتن،کناف،تاسیسات الکتریکی،سرامیک،و به طور کلی تمام مصالح ساختمانی را فراهم کرده است.

  • از کناف راهرو گرفته تا کناف پذیرایی، سقف تمام قسمت‌های خانه را می‌توان کناف کرد.
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بهترین طراحی ها که متناسب با المان های موجود در آن است انجام دهید؛ سقف اتاق خواب باید بگونه ای طراحی و اجرا شود که آرامش یک اتاق را بر هم نریزد و موجب زیبایی هر چه بیشتر اتاق شود.
  • نوار درزگیر سبب مسطح شدن محل درز و جلوگیری از ایجاد ترک در دیوار می گردد.
  • در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.
  • توجه به عناصر داخل خانه برای طراحی سقف کاذب از اهمیت زیادی برخوردار است.
  فوت و فن آموزشی مهم برداشتن صحیح ابرو

کناف متحرکاز کناف کاری متحرک معمولا در ادارات و مراکز تجاری استفاده می‌شود. انجام این نوع کناف دسترسی را به تاسیساتی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر می‌کند و از رایج‌ترین نوع کناف سقف می‌باشد. نصب سقف کناف نسبت به سایر سقف های دکوراسیونی و تزیینی مقرون به صرفه تر می باشد وبه نسبت هزینه کمتری دارد . سقف های کاذب کناف برخلاف دیگر سقف های کاذب وزن بسیار کمی دارند و بار اضافه ای را بر ساختمان ایجاد نمی کنند .

آیا می‌توان از کناف به عنوان سقف اصلی استفاده کرد؟

مناسب استفاده در فضاهای قدیمی است و باعث مدرن شدن فضا می‌شود. در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب است بیشتر از صفحات MR استفاده می‌شود. اگر کناف به صورت اصولی و استاندارد ساخته نشود ممکن است دیگر امکان ایجاد تغییر در آن ممکن نباشد. مصالحی که در ساخت این سازه استفاده می شوند تا 75 درصد قابلیت بازیافت دارند . در برخی موارد به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، امکان ایجاد تغییر ظاهری در سقف وجود دارد.

صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM)

روش ساخت سقف کناف( با انواع سقف کناف) توسط کارگران ماهر بدین صورت است که ابتدا گچ تمام شده را که دارای کناف است به جرزها یا سقف ساخته شده از پیچ وصل می کنند. سپس سوراخ های ایجاد شده بین تکه های چوب را با گچ و رنگ پر کرده و سوراخ های ایجاد شده توسط پیچ ها را با رنگ پر کنید. این کار به این دلیل انجام شد که با استفاده از نورهای مخفی یا مدل های نورپردازی مشابه می توان نورپردازی جالبی ایجاد کرد و جلوه جالبی به فضای داخلی داد. در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا تفاوت کناف و رابیتس را از نظر وزن و زمان اجرای کار با هم مقایسه کنیم. در هر متر مربع، 6 متر سازه به کار گرفته شده و به طور میانگین وزن هر کدام 5/0 کیلوگرم است و پانل‌ های استفاده شده در این سازه به طور میانگین 7/7 کیلوگرم است. نکته حائز اهمیت در زمینه مدت زمان اجرای کناف و رابیتس این است که زمان لازم برای گچ ‌کاری رابیتس حدود 10 روز طول می کشد.

  قیمت مبل راحتی + خرید مبل راحتی جدید +100 مدل راحتی شیک | mobleseyed

کناف بیش از 80 سال است که جهت زیباسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کناف دارای انواع مختلفی است و هر یک از انواع این محصول دارای ترکیب خاص خود می باشند. کناف از جمله مصالحی می باشند که در ساخت و ساز خشک استفاده می شود که جهت سقف و دیوارهای پنل گچی کناف جداکننده کاربرد دارد. درواقع متشکل از یک سازه فلزی می باشد که روی آن را گچ و سیمان پوشانده و سپس رنگ آمیزی شده است.