وبلاگ

ثبت شرکت در دبی + هزینه و انواع ثبت شرکت دبی موسسه اصطهباناتی | do-tourism

ثبت شرکت در دبی + هزینه و انواع ثبت شرکت دبی موسسه اصطهباناتی | do-tourism

این امر مستلزم یک طرح تجاری جامع است که تمام هزینه های تجاری ممکن را در بر می گیرد، که می تواند به هدایت مسیر کارآفرینی شما در امارات اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت کمک کند. شرکتی که در زمینه تولید یا هر گونه فعالیت صنعتی مشغول باشد، اخذ این مجوز اجباری می باشد. خیر امارات بعد از 30 سال اقامت در این کشور اقامت دائم و پاسپورت اعطا می کند. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. سایر مدارک را نیز کارشناسان حامی مهاجر آماده می‌کنند و اگر نقص مدرک وجود داشته باشد، کارشناسان شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد و در صورت امکان نقص مدرک شما را برطرف می‌کنند.

  • در امارات هم مانند هر کشور دیگری شما به یک شماره هویتی مانند کد ملی نیاز دارید.
  • به عنوان مثال، هزینه ثبت شرکت در دبی 2023 ممکن است تغییراتی نسبت به سال های گذشته داشته باشد که باید به آنها دقت کنید.
  • اگر بخواهید در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی شود، می‌توانید با یک بار سفر به دبی جهت معاینات پزشکی، افتتاح حساب و دریافت شناسه هویتی اقدام کنید.
  • افتخار هلدینگ پارسه که در مسیر رشد و پیشرفت شرکت شما، در کنارتان باشیم.
  +20 ابزار، وسایل و مواد لازم برای آموزش گریم و میکاپ کوئیک فیت

همچنین از بین انواع مختلف شرکت‌های قابل ثبت در دبی شرکت‌ سهامی (مدنی)   (Civil Company)و شرکت‌ غیرسهامی (Sole Establishment) هم جزو بهترین گزینه‌های ثبت شرکت برای ایرانی ها محسوب می‌شوند. «شرکت با مالکیت انفرادی» یا شرکت غیر سهمای ساده‌ترین نوع شرکت است که تمام فعالیت‌های تجاری و مالی آن برعهده یک نفر است. البته این کار باید از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب صورت گیرد، ولی صرفا برای افزایش اطلاعات و آگاهی شما، می‌توانیم پیشنهادی برای نوع ثبت شرکت و مجوز آن در دبی داشته باشیم. بله طبق قوانین جدید این کشور،‌ در بسیاری از موارد از جمله راه‌اندازی شرکت‌های مدنی می‌توانید بدون کفیل هم شرکت خود را ثبت کنید.

انتخاب نوع شرکت در دبی

با توجه به نیازهای مشتاقانه دبی برای خدمات و محصولات متنوع، ثبت شرکت خدماتی در این شهر یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای کسب درآمد و رشد است. برای مطالعه روش های مهاجرت به دبی و شرایط دریافت اقامت دائم امارات با … به امارات است که خود به روش‌های گوناگونی مانند خرید ملک، ثبت شرکت، … دوبی یکی از مهمترین شهر های امارات متحده عربی است و به دلیل موقعیت جغرافیای مناسب که باعث دسترسی سریع این شهر به دیگر مناطق دنیا می شود ، مورد توجه سرمایه … اینطور که مشخص است ثبت شرکت در کشور امارات روز به روز بیشتر می‌شود و …

چقدر زمان لازم است تا یک شرکت خدماتی در دبی ثبت شود؟

سنی که برای دریافت این نوع ثبت شرکت در نظر گرفته شده 18 سال به بالا خواهد بود. برای ثبت این نوع شرکت نیاز به آدرسی برای محل شرکت در دبی خواهد بود که به صورت مجازی نیز می‌توان آن را ارائه داد. این شهر کاملا سرمایه پذیر است خصوصا در حوزه تجارت و واردات و صادرات که باعث شده گزینه پیشنهادی خوبی برای متقاضیان ثبت شرکت در امارات باشد.

  سالاریکسقیمت متیک خرید و فروش ماتیک matic و polygon پالیگان

* هزینه های جانبی ثبت شرکت و اقامت دبی:

البته، متقاضی باید حقوق دولتی و هزینه های تمدید مجوز را به صورت سالیانه پرداخت کند. اگر ساکن امارات باشید و تمام سهام‌داران شرکت افراد حقیقی باشند، فرایند ثبت شرکت نسبت به شرکتی که شعبه‌ی شرکتی بزرگ‌تر می‌باشد، آسان‌تر و ارزان‌تر است و فرایند نسبتاً‌ ساده‌ای دارد. موسسه مهاجرتی یونیکن، بهترین موسسه مهاجرتی در تهران، در بسیاری از کشورها از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا، انگلستان، آلمان، دانمارک، سوئد، نروژ و… مشاوره و خدمات مهاجرتی حرفه ای و تخصصی دارد.