وبلاگ

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور پکیج کار | parsepackage

دانلود دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور پکیج کار | parsepackage

مسدود شدن هریک از شیرهای ورودی و خروجی پکیج به هردلیلی، باعث از کارافتادگی کل مدار گرمایشی منبع انبساط پکیج می شود. پکیج ایران رادیاتور هم مانند کلیه پکیج های جدید دارای برد الکترونیکی هستند. در ادامه به نحوه کار مدار و برد پکیج ایران رادیاتور و همچنین نقشه کلی آن خواهیم پرداخت. یکی از بارزترین نشانه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور چراغ سبز دستگاه است که اگر به طور مرتب کار می کند، یعنی دستگاه در حالت روشن قرار دارد.

  • برای کاهش رسوب گرفتن مدار رادیاتور ها و پکیج میتوانید از چند مدل فیلتر برای ورودی آب و مسیر برگشت آب به داخل پکیج استفاده نمایید.
  • اگر لازم است تا بدانید، کدام شیر، شیر رفت و کدام شیر، شیر برگشت است،باید به شما بگویم که پمپ برگشت به طور استاندارد در سمت راست پکیج نصب می‌شود و شیر به همراه شیلنگ رابط به اتصال ورودی پمپ نصب می‌شود.
  • با قرار دادن تنظیمات شیر ترموستایک در حالت ضد یخ از یخ زدن رادیاتور جلوگیری کنید.
  • جرقه ‌زن مشعل را روشن کرده و مبدل حرارتی آب جاری را گرم می‌کند.

برای نصب پکیج‌های ایران رادیاتور کافیست با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا مجریان مجاز شرکت ایران رادیاتور به محل زندگی شما آمده و پکیج‌ را برای شما نصب کنند. محصولات ساخت شرکت ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و… با افتخار صادر شده و ۳ بار نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است. پکیج فن دار با دودکش (کواکسیال) این امکان را به کاربر می‌دهد که به جای استفاده از هوای داخل ساختمان هوای ورودی به پکیج ازجدارداخلی دودکش به سمت داخل هدایت شده و پس از احتراق دود حاصله از آن از طریق جدار خارجی دودکش خارج شود. در این شرایط به هیچ عنوان از هوای گرم شده محیط استفاده نمی‌شود لذا در پکیج فن دار با دودکش کواکسیال مصرف انرژی کمتر از پکیج بدون فن خواهد بود. همانطور که گفته می‌شود در پکیج‌های
دومبدله از دو مبدل یکی برای تولید آبگرم شوفاژ و دیگری برای تولید ابگرم مصرفی
استفاده می‌شود.

  رژلب مایع خرید اینترنتی رژلب مایع با برندهای معتبر خارجی و ایرانی رژمژ

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل M24ff

تنظیم کردن رادیاتور شوفاژ به صورت سالانه قابل قبول است، مگر اینکه پکیج خود را تعویض کرده باشید و یا یک عدد رادیاتور جدید به سیستم اضافه کرده باشید، که در این صورت باید دوباره سیستم بالانس شود. برای انجام این کار بدون دماسنج ابتدا شیر برگشت رادیاتور را در اولین شوفاژ نزدیک به پکیج به صورت نیمه باز کنید. حال شیر برگشت آخرین رادیاتور را به صورت کامل باز کنید و به سراغ رادیاتورهای ما بین آن ها بروید. به خاطر داشته باشید که هر شیر برگشت باید کمی بازتر از رادیاتور قبلی خود باشد.

جرم گیری پکیج ایران رادیاتور

سپس با یک سنجاق قفلی، مسیر شیر پر کن را باز کنید تا آب بتواند وارد مدار شود. (تا دو بار ایرادی نداره) و اگر احیانا حواستان نبود و بیشتر از دو بار شد نگران نباشید از شیر هواگیری یکی از رادیاتورها مقداری آب تخلیه کنید تا عقربه به حد ایده آل 1/5 بار برسد. در پاسخ به این پرسش باید گفت که از دستکاری و باز و بسته کردن مکرر شیرهای پکیج در تابستان خودداری کنید. زیرا بستن مکرر شیرهای رفت و برگشت پکیج به آنها آسیب می‌رساند و باعث نشتی آب می‌شود. اما در مواقع اضطراری مانند تعمیر پکیج دیواری و رادیاتور به صورت محدود، باز و بسته نمودن شیر رفت و برگشت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اصولا دمای گرمایش رادیاتورها و تغییر حالت تابستانی به زمستانی و بالعکس باید از پنل کنترل پکیج انجام شود و دیگر نیازی به بستن شیرهای رفت و برگشت نیست.

  پاکسازی پوست آموزش پاکسازی صورت تالگو پاریس

تا اینجای تعمیر پکیج ایران رادیاتور، توانسته اید عیب یابی را به خوبی فرا بگیرید. دقت کنید که طریقه روشن کردن پکیج ایران رادیاتور و مدل های آن تقریبا مشابه یکدیگر است و فقط تفاوت هایی در پنل کنترلی یا دکمه های پکیج با هم دارند. به طور مثال نحوه کار روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff  با روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل m24cf تفاوت خاصی ندارد. مجموعه پارسه پکیج فردیس با 20 سال سابقه کار آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج در فردیس میباشد، برای دریافت خدمات تعمیر پکیج فردیس در نقاط مختلف شهر کرج و فردیس با ما تماس بگیرید.