وبلاگ

قطعات لیفتراک بورس فروش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در ایران لوازم یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

قطعات لیفتراک بورس فروش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در ایران لوازم یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

در هر سه مورد، سیلندر دچار مشکل اساسی می شود و بر کارکرد موتور و سایر قطعات لیفتراک تاثیر منفی می گذارد. در صورت عدم رسیدگی و برطرف کردن به موقع مشکل، موتور لیفتراک از کار می افتد. تکیه گاه بار لیفتراک از یک صفحه فلزی شبیه به دیواره قفس ساخته می شود. وظیفه اصلی تکیه گاه بار لیفتراک، جلوگیری از به عقب رفتن بار در هنگام حرکت یا در ارتفاع است. علاوه بر این، تکیه گاه بار از سیلندرهای دکل در برابر بار نیز حفاظت می کند. به منظور حفاظت بیشتر می توان از یک ورق پلاستیکی یا فولادی شفاف ولی سنگین به عنوان لایه محافظ اضافی استفاده کرد.

  • قطعات لیفتراک های چری همچون موتورهای استفاده شده در لیفتراک های دیزلی و گازی هیدرودینامیک، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشند که دارای گشتاور بالا و دور موتور پایین هستند و از طرفی با محیط زیست سازگار می باشند.
  • به عبارت دیگر، دو وزنه متعادل روی یک محور در دو جهت مخالف یکدیگر قرار می گیرند.
  • البته در برخی از لیفتراک ها، گارد بالاسری به صورت یکپارچه با بدنه ساخته می شود.
  • اکسل جلو یا محور فرمان، وظیفه حفظ تعادل کلی قطعات لیفتراک را بر عهده دارد.

مهم نیست که چه نوع لیفتراک و مدلی در ناوگان شما وجود دارد، powerpartco ارائه دهنده برتر قطعات لیفتراک چری است و همه مدل ها را پوشش می دهد. مطمئن باشید که رقابتی ترین قیمت ها و همچنین زمان تحویل عالی را برای هر قطعه ای که پس از سفارش داده شده است خواهید یافت. ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم!

  بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ + معرفی بهترین برندها میس و مستر

قطعات لیفتراک – بارکش – حمل کننده (Carriage)

اما تعمیر گیربکس های اتوماتیک نیاز به تخصص دارد و تنها مکانیک های متخصص و باتجربه از پس تعمیر آن بر می آیند. به این نکته توجه کنید که هزینه تعمیر گیربکس های هیدرواستاتیک در مقایسه با اتوماتیک و دستی بسیار کمتر است. موتورهای دیزلی از سوخت دیزل استفاده می کنند که در مقایسه با بنزین کمتر تصفیه می شود. قطعات لیفتراک دیزلی و گازی معمولاً به دلیل ایجاد آلودگی بسیار زیاد در محیط های باز و غیرحساس به آلودگی استفاده می شوند.

ویژگی لیفتراک های زوم لاین

بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل عدم نگهداری و رسیدگی مناسب به قطعات لیفتراک ازجمله تایرها متحمل هزینه های بسیار زیادی می شوند. انتخاب این تایرها باید بر اساس محیط کاری، زمان استفاده از دستگاه و شرایط کاری در صنعت انجام شود. لاستیک های لیفتراک معمولاً در سه نوع مختلف بادی، توپر و کوشیون ساخته می شوند. انتخاب لاستیک ها باید بر اساس محیط کاری، وزن بارهای مختلف تعیین شده و سایر قطعات لیفتراک صورت گیرد. عدم استفاده مناسب از این تایرها با هزینه های بسیار زیادی برای صاحب لیفتراک همراه خواهد بود.

در نتیجه، نگهداری و بازرسی این قطعات به منظور افزایش طول عمر آن ها بسیار اهمیت دارد. اتاقک لیفتراک می تواند به صورت کاملاً محصور با شیشه یا ورق های آهنی باشد. برخی از کابین های لیفتراک ها نیز از یک گارد بالاسری و باز ساخته می شوند. به این نکته توجه داشته باشید که در کابین های لیفتراک ها برای تنظیم دمای هوا از کولر یا بخاری استفاده می شود.

  رژ لب جامد خرید انواع رژ لب جامد اورجینال با بهترین قیمت سین دخت