وبلاگ

هزینه ثبت شرکت در دبی 2024 + شرایط و مدارک لازم | do-tourism

هزینه ثبت شرکت در دبی 2024 + شرایط و مدارک لازم | do-tourism

مجوز صنعتی برای شرکت‌هایی در دسترس است که فعالیت آنها در زمینه تولید، فراوری و ثبت شرکت در دبی بسته‌بندی است. پس از اینکه تمام این شرایط را بررسی کرده و تأییدیه را دریافت کردید، اسم شرکت خود را در DED ثبت کنید. خیر، برخی از شرکت‌ها نیازی به اجاره دفتر فیزیکی و محل کار ندارند و می‌توانید از منزل هم آن‌ها را مدیریت کنید. شرکت باید هر ساله تمدید شود و اقامت باید هر دو سال یکبار تمدید شود.

  • دانستیم که برای اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت شما نیازمند طی یک پروسه تقریبا طولانی هستید.
  • دبی شهری بزرگ و مدرن در خلیج فارس است که به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه معروف است.
  • بله امکان فریز تا نهایتا 2 سال وجود دارد، بسته به نوع لایسنس شرکت حدود 3 تا 5 هزار درهم هزینه بر است.

این نام باید خاص باشد و به دیگر کمپانی های فعال در این زمینه شباهتی هم نداشته باشد. شما می توانید با استفاده از روش های متنوعی یک نام خوب انتخاب کنید. افتتاح حساب بانکهای دولتی و خصوصی در دبی، یکی دیگر از خدمات ویژه ویزا724 است. بانکهای دولتی همچون NBD BANK  و FAB BANK و بانک خصوصی  المرایا، همراه با ویزا کارت و دسته چک. برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب می توانید صفحه افتتاح حساب بانکی در دبی مطالعه بفرمایید یا با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

  انواع سبک و مدل میکاپ عروس! شیکترین مدل آرایش عروسوقت مد

مجوز تجاری

افراد متقاضی ویزا باید مدارک خود را کامل کنند و به کارگزار امارات ارسال کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های شهر دبی برای شرکت‌ها و افرادی که در این شهر کار می‌کنند، پرداخت نکردن مالیات است. درحالی‌که مردم بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی باید مالیات‌بردرآمد را به دولت خود بپردازند، دولت امارات این امر را نادیده گرفته و افراد را از پرداخت مالیات معاف کرده است. شما به‌عنوان یکی از شرکت‌های ثبت‌شده در دبی، می‌توانید با ارگان‌های مختلف دولتی کار کرده و انجام پروژه‌های مختلف آن‌ها را بر عهده بگیرید. این مزیت علاوه‌بر افزایش درآمد، اعتبار و شهرتتان در امارات را بیشتر خواهد کرد.

ثبت شرکت در دبی: شرایط و هزینه اقامت با ثبت شرکت در امارات ۲۰۲۴

اگر قصد دارید در زمینه شغلی و حرفه‌ای خود پیشرفت کنید و آن را گسترش دهید، می‌‌توانید اقدام به ثبت یک شرکت خارجی در دبی کنید. با ثبت شرکت در دبی شما می توانید اقدام به اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت برای خانواده خود و شرکایتان کنید. مکان و ساختار کسب و کار شما تعیین می کند که چگونه باید کسب و کار خود را ثبت کنید. ابتدا آن عوامل را تعیین کنید و ثبت شرکت در دبی بسیار ساده می شود. برای اکثر مشاغل کوچک، ثبت کسب و کار شما به سادگی ثبت نام کسب و کار شما در دولت های ایالتی امارات است.

معمولاً شعب، همان فعالیت‌های تجاری شرکت اصلی را انجام می‌دهند، اما امکان واردکردن محصولات شرکت مادر را ندارند، شعب تنها امکان ارتقا فعالیت‌های شرکت مادر را دارند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک یا consortium توسط دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی راه‌اندازی می‌شوند. شرکت‌های مدنی ۱۰۰% در اختیار افراد حرفه‌ای هستند و هدف از تأسیس چنین شرکت‌هایی پیشرفت پزشکان، وکیلان، حسابداران و سایر متخصصان در زمینه‌های گوناگون است. همچنین در چنین شرکت‌هایی نمی‌توانند جز مدیریت باشند و نام آنها نیز نمی‌تواند در نام شرکت قرار گیرد. بهتر است در این مرحله با شعب بانک های ایرانی در دبی نیز آشنا باشید تا در صورت نیاز به تبادل مالی، بتوانید به‌راحتی با حساب‌های ایرانی خود کار کنید.

  وقتی آرایش زن جذاب هالیوودی توجه همه را جلب می کند! +تصاویر \\ نسل موزیک