وبلاگ

کاغذ بالکی چیست و چه مزایایی دارد؟ | سایت ایرنا

کاغذ بالکی چیست و چه مزایایی دارد؟ | سایت ایرنا

از این کاغذ می توان برای بسته بندی داخلی محصولات مختلف مانند کفش و لباس و … استفاده کرد. کاغذ بالکی با گرماژ بسیار پایین 65 گرمی خود یکی از بهترین کاغذهای جایگزین کاغذ تحریر برای چاپ کتاب است. رنگ کاغذ بالکی کمی متمایل به زردی است و بسیار مشابه کاغذهای کاهی قدیمی است. رنگ این کاغذ نسبت به کاغذ تحریر بسیار گرم تر بوده و باعث خستگی چشم خوانندگان کتاب نمی شود. ضخامت کاغذ بالکی نیز بالاتر از کاغذ تحریر است و در تعداد صفحات یکسان، کتاب ضخیم تری به نسبت تحریر خواهد شد. انواع کاغذ و مقوا ماده ای است که جهت ساخت آن از خمیر کتان، پنبه، کنف، چوب یا ضایعات کشاورزی استفاده می شود.

  • انواع کاغذ به همراه انواع کاربردها و سایزها در کاغذ فروشی تورنگ موجود است.
  • از آنجایی که قابل بازیافت است، می تواند در مقایسه با سایر مواد بسته بندی از منابع تجدید ناپذیر، مزیت رقابتی به کار و صنعت شما بدهد.
  • کاغذ کاهی یا در اصطلاح کاغذ روزنامه، کاغذی است که از تفاله چوب به دست می‌آید.
  • جهان عرب اسرار کاغذسازی را در سال 751 پس از میلاد کشف کرد، زمانی که فرماندار کل خلافت بغداد دو کاغذساز چینی را در سمرقند دستگیر کرد و با کمک آنها کارخانه کاغذسازی را در شهر ازبکستان تأسیس کرد.
  • الیافی که در ساخت کاغذ بکار می‌رود معمولاً طبیعی و شامل سلولز است؛ و به دو روش شیمیایی و فیزیکی است.
  • صنعت کارتن تاشو در تمام دنیا به سفیدی این محصول توجه ویژه ای دارد.
  یادگیری زبان انگلیسی در خانه با چند روش ساده موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا | zabannew

همچنین کاربردهای دیگری مانند کاغذ مناسب نقشه کشی، الگو برداری و بدلیل بدون پارافین بودن، در صنعت شیرینی پزی و آشپزی کاغذی مناسب استفاده داخل مایکروفر است. از گرماژ 300 یا 250 آن برای چاپ کاتالوگ، بروشور، ژورنال، پوستر، جلد کتاب، منو رستوران، سرتیفیکیت، کارت تبریک و کارت گارانتی استفاده می شود. از گرماژ 170 و 135 آن معمولا برای چاپ بروشور و کاتالوگ های معمولی و یا کتاب های لوکس تمام رنگی استفاده می شود. پس از اینکه با مفهوم گرماژ یا همان وزن کاغذ آشنا شدیم می توانیم انواع کاغذ را بشناسیم ببینیم هر کاغذ چه گرماژی دارد و هر کدام در چه بخشی استفاده می شود. حتی اگر فایل طرح آماده دارید می‌توانید فایل موردنظر خود را بر روی سایت آپلود کنید تا همان طرح بر روی محصول شما چاپ شود.

خرید کاغذ بسته بندی و تزیین کیلویی و ارزان

هرچه محصول شما از عناصر منحصر بفرد بیشتری در تولید و عرضه برخوردار باشد مقبولیت بیشتری در بازار مصرف کننده کسب خواهد کرد. چاپ کاغذ پوستی و کاغذ مومی با قیمت مناسب و سرعت بالا در خانه چاپ و گرافیک با بالاترین کیفیت انجام می شود. در گرماژ 80 گرمی بیشتر برای بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، آجیل و … کاربرد دارد و گرماژ 300 گرمی آن صخامت مناسبی برای انواع کارهای چاپی دارد. کاغذ کرافت در دو نوع سوئدی و ایرانی تولید می شود که کاغذ کرافت سوئدی رنگی روشن تر، بافتی لطیف تر، و یکدست تر دارد و کرافت ایرانی رنگی تیره تر و بافتی با ناخالصی های بیشتری دارد. بدیهی است که انتقال تابلو، مجسمه و آثار هنری مستلزم رعایت یکسری نکات است تا این کالاها در هنگام انتقال آسیب نبینند، استفاده از کاغذ برای بسته بندی مجسمه و تابلو وسایر آثار هنری یک انتخاب مناسب است. با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید از انواع برگه های موجود در فروشگاه تورنگ خریداری کنید و آن را با نخ کنف رنگی، کاغذ گیپور، لیبل بسته بندی و گیفت تگ تزیین کنید.

  سر فصل دوره آموزشی جامع تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی تعمیر تجهیزات دندانپزشکی تعمیرات و آموزش تعمیرات حرفه ای تجهیزات دندانپزشکی مدیساز

جدیدترین محصولات

از این کاغذ برای چاپ طرح‌های چند رنگ و تک رنگ استفاده می‌شود زیرا گرماژ بالا، سطح صاف و صیقلی آن باعث می‌شود کار با جلوه بصری و کیفیت بالا ارائه شود. به همین علت این کاغذ را یکی از بهترین گزینه‌ها برای انواع کارهای چاپی می‌دانند. از کاغذ گلاسه برای چاپ پوستر، کاتالوگ، بروشور، چاپ کارهای نفیس رنگی، چاپ مجله  و … استفاده می‌کنند. کاغذ ماده‌ای نازک است که از الیاف طبیعی (یا به ندرت مصنوعی) تولید می‌شود. اطلاعات باید روی یک وسیله سبک و بادوام تنظیم می‌شد که حمل آن نیز آسان باشد. اختراع کاغذ باعث شد تا پاپیروس و کاغذ پوست با موادی جایگزین شوند که ساده‌تر و با ظهور روش‌های جدید تولید، ارزان‌تر بودند.

راهنمای انواع جنس مختلف کاغذ برای چاپ

بیش از هزاران الواح گلی با خط میخی از عراق و سایر سرزمین‌های شرق کشف شده است. اما بسیاری از لوح‌های گلی هم‌اکنون از بین رفته‌اند، لوح‌هایی که حاوی اطلاعات ارزشمند ایرنا تمدن‌های باستانی بوده‌اند. پی وی سی ها در گرماژ بالاتر در ساخت انواع کارت ویزیت پی وی سی، کارت بانکی، کارت های بازی و … استفاده های فراوانی دارند. برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. اندازه کاغذ طبق مهم ترین طبقه بندی بین المللی و استاندارد، A شناخته شده ترین نوع برش کاغذ می باشد.