وبلاگ

۴ مرحله‌ی ساده‌ی یک آرایش لایت برای عید ۱۴۰۱ مجله‌ی دیجی‌استایل

۴ مرحله‌ی ساده‌ی یک آرایش لایت برای عید ۱۴۰۱ مجله‌ی دیجی‌استایل

اگر خیلی زیاد از آن استفاده کنید، از هدف خود که یک آرایش لایت است دور خواهید شد. در آرایش لایت نباید خط چشم بیش از اندازه ضخیم، مشخص و دنباله دار باشد. در حقیقت در این سبک آرایش خط چشم باید به صورت فید و کاملا طبیعی کشیده شود. بنابراین یا خط چشمی بسیار نازک بکشید و یا با مداد چشم تنها قسمت های نزدیک به ریشه مژه ها را اندکی تیره کنید تا نگاه تان نافذ تر شود. به عنوان مثال زیر گونه ها و بالای پیشانی باید تیره تر و روی تیغه بینی، روی پیشانی و چانه می بایست روشن تر شود تا فرم صورت زیباتر گردد. در نهایت باید خطوطی را که ایجاد نموده اید به خوبی محو کنید.

  • برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید.
  • سبک‌های آرایش عروس مدام در حال تغییر است، پس شما می‌توانید در عین رعایت نکاتی که بررسی کردیم از مدل‌های خاص و نوین هم استفاده کنید تا نتیجه کار باب میل عروس و شما باشد.
  • در سال 2016 رژ گونه را بالای خط گونه می‌زدیم اما اکنون باید رژ گونه را پخش کنیم.
  • کرم مرطوب‌کننده به‌عنوان پایه‌ای برای آرایش شما عمل می‌کند.
  94 اسم جدید اسب برای نر و ماده | RoyalHorse

سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید. با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید. موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید.

رنگ لب ها

اگر ابروهای شما پرپشت است، لازم نیست از مداد ابرو استفاده کنید. کافی است به جای سایه‌ی ابرو یا مداد ابرو، از صابون یا ژل لیفت ابرو استفاده کنید و به ابروهای خودتان حالت بدهید. مهم‌ترین ویژگی آرایش لایت استفاده‌ی کمتر از کرم‌پودر است. بنابراین باید تا جایی که می‌توانید پوستی سالم و تمیز داشته باشید.

علائم و تشخیص پوست حساس! علت و روش های درمان و مراقبت از پوست حساس

می‌توانید برای گونه‌ها از رژگونه‌های برنزه نیز استفاده کنید. نکته‌ای که در مورد استفاده از کرم‌پودر و پنکیک باید بدانید این است که در آرایش لایت از مقدار کمی از این محصولات استفاده کنید. یا میزان استفاده‌ی خود را کاهش دهید یا اینکه از محصولات بسیار سبک استفاده کنید.

دادنِ کمی رنگ به گونه ها را فراموش نکنید

همچنین می‌توانید رنگ ابروهایتان را متناسب با رنگ مویتان انتخاب کنید. در مدل میکاپ لایت عروس می‌توانید تناژهای مختلفی از رنگ‌ها مانند صورتی، قرمز یا … را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین تناژها، شناخت رنگ پوست و فرم صورت و مشورت با آرایشگر به هر چه زیباتر شدن آرایشتان کمک زیادی می‌کند.

  عوارض لوازم آرایشی؛ روش جلوگیری، تاثیر آن بر چشم‌ها و پوست